"Which side are you on?": η σελίδα μου στο facebook και ο αντίστοιχος λογαριασμός στο twitter.



τελευταία ενημέρωση ανάρτησης 21-1-2021
ανάρτηση από το ΑΣΠΡΟ~ΜΑΥΡΟ

Από το 2008 περίπου που μπήκα στα γρανάζια του φατσοβιβλίου έχω αλλάξει πολλά προφίλ και πολλές σελίδες. Επειδή προσωπικά ποτέ ΔΕΝ τα πήγαινα καλά με τις δηθενιές και τα καθώς πρέπει άλλαζα προφίλ σαν τα πουκάμισα και επόμενο είναι αυτό να πάρει παραμάζωμα και τις σελίδες και τις ομάδες που δημιούργησα κατά καιρούς. Έτσι παρακάτω θα δείτε αυτές τις ομάδες και τις σελίδες που διέγραψα τελευταία (7/8/2019) αφού πλέον θα κρατήσω χαμηλό προφίλ χωρίς να προσκαλώ (εκβιαστικά κατά μία ανάγνωση) τις επαφές μου να μπαίνουν στις ομάδες ή να κάνουν like στις σελίδες μου. Όποιος/α θέλει χεράκια και ματάκια έχει ας το κάνει από μόνος/η του αν πραγματικά τον/την ενδιαφέρει να συμμετέχει στις συγκεκριμένες σελίδες και ομάδες. Τέρμα τα "διαδικτυακά παρακάλια".

Η νέα σελίδα σκοπό θα έχει αποκλειστικά και μόνο πλέον να ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για τις εκάστοτε αναρτήσεις των ιστολογίων μου. Στην νέα ομάδα μας θα μπορούμε να αναρτούμε θέματα ποικίλης ύλης από την πλευρά των από κάτω.

Επίσης και ο πρώτος λογαριασμός μου στο twitter έχει πλέον την ίδια χρήση όπως η σελίδα στο facebook.

Ευχαριστώ για το πέρασμα σας.
Καλή συνέχεια σε όλους και όλες.


*Συμμετέχετε και στη νέα μας ομάδα:
https://www.facebook.com/groups/WhichSideAreYouOn/


παρακάτω δείτε τις διαγραμμένες σελίδες και ομάδες

Δεν υπάρχουν σχόλια: