10 + 10 photographs of male actors

10 + 10 φωτογραφίες ανδρών ηθοποιών
Η επιλογή ήταν λιγάκι πιο εύκολη από ότι με τις γυναίκες και σίγουρα πάλι όχι η απόλυτα αντιπροσωπευτική μου. Έγινε σαφώς με τα προσωπικά μου κριτήρια και πιο ειδικά: πως η αρρενωπότητα συναντά την ηθοποιία στα μάτια και κάνει κολλητή παρέα με τον αρσενικό δυναμισμό και ευαισθησία…………
[η σειρά καταχώρησης είναι αλφαβητική]


Al Pacino




Anthony Hopkins




Clint Eastwood




Daniel Day Lewis




Gérard Depardieu




Jean Reno




Morgan Freeman




Roberto Benigni




Sean Penn




Toshiro Mifune




Ακύλας Καραζήσης




Βλαδίμηρος Κυριακίδης




Γιώργος Κιμούλης




Γιώργος Κοτανίδης




Δημήτρης Χορν




Ηλίας Λογοθέτης




Θανάσης Βέγγος




Θύμιος Καρακατσάνης




Μάνος Κατράκης




Νίκος Καλογερόπουλος




[Όλες οι φωτογραφίες είναι από το http://images.google.gr/]
28-6-2008

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ως γυναίκα εδώ με δυσκολεύεις πολύ.Που να βγάλω πεντάδα τώρα;Τες πα,θα κάνω μια προσπάθεια.Λοιπόν,έχουμε και λέμε
Αλ Πατσίνο-πεθαίνω γι αυτόν τον άντρα.Πεθαίνω εδώ και χρόνια και θα πεθαίνω για άλλα τόσα λολ
Σον Πεν-εχει όλο το πακέτο και μ αρέσει ΤΡΟΜΕΡΑ-αρρενωπότητα,αριστερές ιδέες;),τόλμη,ταλεντάρα,άσε δεν έχω σταματημό.
Γιώργος Κιμούλης-ο καλύτερος ηθοποιος που έχουμε.Και ξέρω τι λέω,τον έχω δει σε παμπολλες παραστάσεις και σε καθηλώνει.Και ναι,ακόμη και τώρα που μεγάλωσε είναι εξαιρετικά γοητευτικός
Κλιντ Ιστγουντ-αχ αυτή η ματιά του!Τι να πω για τον Ιστγουντ τώρα;Τα χει όλα ο άτιμος.
Δημήτρης Χορν-η χάρη και η φινέτσα προσωποποιημένη.Τόσο σικάτος,τόσο κύριος,τόσο ερωτεύσιμος!
Αφησα έξω δυο ακομη που μου άρεσαν.Με κάποιες απ τις επιλογές σου διαφωνώ ,όχι σε θέμα ταλέντου-όλοι όσοι έβαλες είναι άκρως ταλαντούχοι αλλα θεωρώ πως στερούνται γοητείας.Που είναι ας πούμε ο Κλούνευ(αχ),ο Πιτ!!!ο Αντι Γκαρσία.Τες πα,σε συγχωρώ γιατί....είσαι άντρας λολ.Στις γυναικείες επιλογές τα πήγες καλύτερα ΡΡΡΡΡ

KIRKH

Ανώνυμος είπε...

α,ξέχασες και τον Πολ Νιούμαν,τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ,τον Στιβ Μακουίν,ένας ένας μουρχονται
Αντε,κι επειδή σε μάλωσα πάρε κι ένα πρόχειρο ποιηματάκι))

Ο Μακκουίν στον Πεταλούδα
κι ο Σον στο Σκοτεινό ποτάμι
πόσες είν οι ταινίες που 'δα
α,έχω δει και Κιροστάμι

να κι η Μισέλ με τον Πατσίνο
Φράνκυ και Τζόνυ σαν ζευγάρι
όπως η Ελλη με τον Χορν στο φιλμ εκείνο
ένα ζευγάρι που ροκάρει

και να ο Κιμούλης παίζει Μάκβεθ
κι ο Κυριακίδης με τον Αμλετ
λάγνα ποζάρει η Καρυοφυλιά
στα θρυλικά, Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά

ουφ,χάλια είναι τα ποιήματα λολ
Eνημερωτικά δεν έχω δει Κιροστάμι....δε μου βγαινε η ρίμα ΡΡΡΡΡ
ΚΙΡΚΗ