Τα Ιστολόγια Μου ~ My Blogs

Τίτος Βανδής ~ Titos Vandis



ΤΙΤΟΣ ΒΑΝΔΗΣ

«Οταν άρχισα να γράφω, το 'κανα χωρίς να ξέρω ακριβώς γιατί. Πρέπει να ήμουν στενοχωρημένος και απογοητευμένος. Θα σκέφτηκα, τόσα χρόνια στο ταξίδι για την Ιθάκη, πού είναι οι "περιπέτειες", πού είναι οι "γνώσεις"; Είχα περιπέτειες, είχα εμπειρίες. Ας τις βάλω στο χαρτί. Και καθώς θα γράφω την πορεία μου στη ζωή και το θέατρο, θα πω και τις ιδέες μου για την πολιτική και για τον ηθοποιό. Θεωρία και πραγματικότητα. Χωρίς όμως και να γίνει το γραπτό αυτό θεωρία ή μελέτη».
απόσπασμα από το βιβλίο του μεγάλου μας ηθοποιού Τίτου Βανδή
«Κουβέντα με τους φίλους μου»
εκδόσεις «προσκήνιο»

βιογραφικό από το «Βικιπαίδεια»

βιογραφικό από το «Σαν Σήμερα»

φιλμογραφία από το «imdb»

ΕΡΤ - Οπτικοακουστικό Αρχείο: «ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ» με τον Άρη Σκιαδόπουλο

άρθρο του Ριζοσπάστη: “Ο κυρ - Κώστας, ο τσαγκάρης, έριξε καλό σπόρο...” του Αρ. Ελ.

άρθρο του Ριζοσπάστη: “Για το Δίκιο, για τη Λευτεριά, για τον Ανθρωπο” της Σοφία Αδαμίδου

group στο facebook

φωτογραφίες από τον Ριζοσπάστη
φωτογραφίες από τον Ριζοσπάστη














9-3-2009
Δημοσίευση σχολίου