New Wave, Alternative and Rock Party!





23-3-2009
Να είστε όλοι εκεί!
Ελάτε όλοι για ένα πάρτι μέχρι πρωίας!
Let’s have fan!:)))

Ελάτε στο πάρτι!
New Wave, Alternative, Rock Party στον Αποσπερίτη!
http://www.facebook.com/event.php?eid=74786165615

Join to the group!
αποσπερίτης (μουσικός καφενές) ~ aposperitis (music cafe bar)
http://www.facebook.com/group.php?gid=44948925988

Χάρτης Μαγαζιού
http://www.facebook.com/photo.php?pid=60137&l=e29c32abfd&id=1638816053


----------

Ένας σημερινός σχολιασμός στις 29-10-2023, μετά από ακριβώς 14 χρόνια!

Δυστυχώς στο πάρτι δεν ήρθε κανείς τότε, από όσους είχα καλέσει διαδικτυακούς φίλους, αλλά που είχα γνωρίσει έξω στην πραγματική ζωή και με αρκετούς από αυτούς είχα κάνει κολλητή παρέα για κάποιο αρκετό (ή λιγότερο αρκετό) διάστημα.
Ήταν ένα ηχηρό καμπανάκι (ξανά) που μου τρίφτηκε στα μούτρα και που κατάλαβα -για άλλη μια φορά, αφού πάντα κοινωνικά ήμουν υποψιασμένος και όχι χάπατο από έφηβος ακόμα- πως άλλο να είσαι οκνηρά ακόλουθος και άλλο να (προσπαθείς να) είσαι ανεξάρτητος και ισότιμος ως μέλος μίας κοινωνίας ή μίας παρέας διμερούς ή πολυμερούς προσώπων.
Έχω διακόψει πολλές φιλίες γι' αυτό το λόγο και μία από αυτές είναι (και για) αυτό το κάλεσμα.

Η ανεξαρτησία και η ελευθερία, και να μην σε θεωρούν δεδομένο και εν πολλοίς μαλάκα -αφού η καλοσύνη στην ελληνική κοινωνία αυτό το αντίκτυπο έχει- έχει και το κόστος της που αυτό πληρώνω εγώ σήμερα που είμαι μόνος από φίλους/ες-κολλητούς/ές πραγματικούς/ές. Από τους δήθεν έχω πήξει. Δεν θέλω άλλο. Φτάνει.

Καλύτερα μόνος από επιλογή παρά με "παρέα" από τον τρόμο της μοναξιάς. Ναι για την συντριπτική πλειοψηφία δεν είναι απλά φόβος, αλλά Τρόμος. (Γι'αυτό γεννοβολάνε σαν κουνέλες και κούνελοι όλοι για να καταπολεμήσουν -κύρια και πάνω απ' όλα- αυτόν τον γονιδιακό μας τρόμο, θεωρώντας τα παιδιά κτήμα τους, μια προέκταση του εαυτού τους, και όχι αυθύπαρκτους ανθρώπους στην κοινωνία. Όπως και το κράτος έτσι και η αγία ελληνική οικογένεια -του πατρίς θρησκεία οικογένεια- ΔΕΝ θέλουν αυτονόμους ανεξάρτητους χειραφετημένους Ανθρώπους, αλλά ακόλουθους.)

*Ο παρόν σημερινός σχολιασμός δεν έγινε επειδή μου ήρθε επιφοίτηση ξαφνικά αλλά επειδή κάνω ρετουσάρισμα των αρχικών αναρτήσεων, επ' αφορμής της 1ης (πρώτης) ανάρτησης στον παρόν ιστολόγιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια: