το κανάλι μου στο Vimeo: seizeTHEsky channel

το κανάλι μου στο vimeo seizeTHEsky
Εγγραφείτε!



τελευταία ενημέρωση ανάρτησης 3/1/2023
σύνολο βίντεο στο κανάλι 40
(+ 1 διπλοανεβασμένο)


thoughtsINverse
σκέψειςΣΤΟστίχο: Βίντεο με τραγούδια που με έχουν εμπνεύσει στο παρελθόν και στο παρόν, τα οποία ντύνω και με φωτογραφίες και βίντεο δικά μου. Με ιδιαίτερη αγάπη φυσικά στους Χάρη και Πάνω Κατσιμίχα...

  1. Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας | don't worry, be happy (live)
  2. Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας | μια βραδιά στο λούκι (live)
  3. Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας | ρίτα ριτάκι (live)
  4. seizeTHEtrees | άδραξεΤΑδέντρα
  5. Μαριονέτες... (Πράγα - Prague) Puppets...
  6. Πετροχώρια... (Ζαγοροχώρια - Ήπειρος)
  7. Που ήρθες και μου θύμισες πως να γελάω ξανά...
  8. Το μόνο που θυμάμαι πια, είναι τα μακριά σου δάχτυλα...
  9. Τρελαίνουνε τα όνειρα των εραστών...
  10. Λεπίδι της σιωπής μου, χίμαιρα...
  11. Ανόητη καρδιά
  12. Αλμπουμ ακριβό
  13. Κανένας δε το 'μαθε...
  14. Τη στύβουμε και κάνουμε μαντζούνα...
  15. Μαργαριταρένια μου, φεγγαρολουσμένη...
  16. Να στέκουν στη σκιά μου τα πουλιά...
  17. Ψυχής σκίτσο
  18. Ονειρο απατηλό
  19. Βιβλιοθήκη
  20. Παράθυρο


σκέψειςΣΤΟχαρτί: Βίντεο με κείμενα δικά μου όπου ντύνονται με στίχους τραγουδοποιών/συγκροτημάτων, φωτογραφίες (άλλων ή και δικές μου) και βίντεο (δικά μου).

  1. τα Ιστολόγια μου | my Blogger Blogs (…with Blues music)
  2. Ένα θαλασσοπούλι πήρε το σκοτεινό σου βλέμμα
  3. Το Ταξίδι ~ The Journey
  4. Under
  5. Το μαγικό χαλί του ουρανού
  6. seizeTHEday (το πέταγμα)
  7. Ένα φιλί για ένα πουλί που κλαίει
  8. Σ' αγαπώ, με ένα blues...
  9. Ηχοχρώματα φθινοπωρινά
  10. Dark city
  11. Όνειρα
  12. Πιστεύουμε ακόμα
  13. Δυο σημάδια
  14. To παιχνίδι του έρωτα
  15. Το παιχνίδι της αγάπης
  16. ΕΡΩΤ-ημα(μαη)-τικ(τακ)-Α
  17. Ατέρμονας Χορός
  18. Ήθελα να


thoughtsINmotion
σκέψειςΣΤΗκίνηση: Βίντεο με δύο προσωπικά home-made video. Με Κατσιμίχα και Doors στο background...


Και ένα αδέσποτο βίντεο...




Δεν υπάρχουν σχόλια: