το κανάλι μου στο YouTube: seizeTHEsky channel

το κανάλι μου στο youtube seizeTHEsky
Εγγραφείτε!



τελευταία ενημέρωση ανάρτησης 25/3/2023
σύνολο βίντεο στο κανάλι 27
(+22 διπλοανεβασμένα)

Πιο κάτω θα δείτε όλα και τα 49 βίντεο όπου υπάρχουν στο κανάλι ταξινομημένα ως playlist ανά θεματική.


myBLOGGERblogs
Βίντεο με φωτογραφίες και συνδέσμους από τα ιστολόγια μου και τις αναρτήσεις τους.
  1. Blogger/Wordpress posts, theme: MyCreations | επιλεγμένες αναρτήσεις blogs, θέμα: οι Δημιουργίες μου
  2. τα Ιστολόγια μου | my Blogger Blogs (with Acoustic Blues by AUDIONAUTIX)
  3. τα Ιστολόγια μου | my WordPress Blogs (with Acoustic Blues by AUDIONAUTIX)
  4. Blogger posts theme: about | επιλεγμένες αναρτήσεις blogs με θέμα: σχετικά (after you DAN LEBOWITZ)
  5. Blogger posts theme: cinema/movies | επιλεγμένες αναρτήσεις blogs με θέμα κινηματογραφικά αφιερώματα
  6. Blogger posts | επιλεγμένες αναρτήσεις των blogs μου 2022 (funky blues music: We Ride! REED MATHIS)

seizeTHEclouds
Βίντεο με φωτογραφίες με βασικό πρωταγωνιστή τα σύννεφα και δευτερευόντως τον ουρανό και όλα τα τριγύρω, επίσης και με βιντεοπαρουσίαση των ιστολογίων μου.
  1. seizeTHEsky | άδραξεΤΟΝουρανό
  2. seizeTHEclouds | άδραξεΤΑσύννεφα

seizeTHEthoughts
Ο τίτλος της συλλογής τα λέει όλα: άδραξε τις σκέψεις. Τα γραπτά μου κείμενα ντυμένα με μουσική, εικόνες και λόγο ζωντανό.
  1. Αφιέρωση στην Αγαπημένη Μαργαρίτα (Κίρκη) | ΚΙΡΚΗ70 - kirkh70
  2. Το Μαγικό Χαλί Του Ουρανού | HEVIA tierra de nadie
  3. Under | ANATHEMA fragile dreams
  4. Dark City | GREEN DAY boulevard of broken dreams
  5. Ένα Φιλί Για Ένα Πουλί Που Κλαίει | TREVOR JONES the last of the mohicans | MILO MANARA bolero
  6. Ατέρμονας Χορός | PINK FLOYD wish you were here
  7. Ήθελα να... | PINK FLOYD shine on you crazy diamond
  8. Σ' Αγαπώ, Με Ένα Blues... | THIN LIZZY still in love with you
  9. Το Παιχνίδι Του Έρωτα | ΚΡΙΣΤΗ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ σ'αγαπώ
  10. ΕΡΩΤ-ημα(μαη)-τικ(τακ)-Α | BOB DYLAN final theme
  11. Το Παιχνίδι Της Αγάπης | ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ ο έρωτας είναι πάντα μελαγχολικός
  12. Όνειρα | YANN TIERSEN la valse d'Amelie
  13. Πιστεύουμε Ακόμα | ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΘΑΣ μια γαλάζια μέρα
  14. Δυο Σημάδια | ΕΝΔΕΛΕΧΕΙΑ πεζό (κάτω από τις κόρνες των οχημάτων)
  15. Blind Anoranza [anoranza / Μάριος Μούρμουρας]
  16. Νοσταλγίας Πίστη [anoranza / Μάριος Μούρμουρας]
  17. Τα 5 γράμματα
  18. Η νύχτα
  19. Ταξίδι με ένα adagio (πρώτο μέρος)
  20. Ταξίδι με ένα adagio (δεύτερο μέρος)
  21. Φθινοπωρινά Ηχοχρώματα
  22. Το καστροχώρι, η πανσέληνος και η αυγή
  23. Άδραξε τις παραλίες του έρωτα…

seizeTHElyrics
Ο τίτλος της συλλογής τα λέει όλα: άδραξε τις σκέψεις. Τα γραπτά μου κείμενα ντυμένα με μουσική, εικόνες και λόγο ζωντανό.
  1. Τρελαίνουνε Τα Όνειρα Των Εραστών... | ΚΑΤΣΙΜΙΧΑ στους ελαιώνες της αγάπης
  2. Λεπίδι Της Σιωπής Μου, Χίμαιρα... | ΚΑΤΣΙΜΙΧΑ γυναίκα της ψυχής μου
  3. Το Μόνο Που Θυμάμαι Πια, Είναι Τα Μακριά Σου Δάχτυλα... | ΚΑΤΣΙΜΙΧΑ γυμνή σκιά
  4. Βιβλιοθήκη | ΚΑΤΣΙΜΙΧΑ όταν σου λέω πορτοκάλι, να βγαίνεις
  5. Παράθυρο | THE DOORS tell all the people
  6. Όνειρο Απατηλό | ΚΑΤΣΙΜΙΧΑ γέλα πουλί μου
  7. Μαργαριταρένια Μου, Φεγγαρολουσμένη... | ΚΑΤΣΙΜΙΧΑ νύχτωσε, νύχτα
  8. Άλμπουμ Ακριβό | ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ κάπου σε ξέρω
  9. Όνειρα | YANN TIERSEN la valse d'Amelie
  10. Και Τα Βουνά Χέρια Ανοιχτά Να Πάω Να Τ' Ανταμώσω... | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗΣ στα χαμηλά και στα ψηλά

seizeTHEroad
Βίντεο με συλλογή από την μάχη εναντίων των μνημονίων. Και μετά μας ήρθε ο Σεπτέμβριος του 2015 και έκλεισε ο κύκλος. Και άνοιξε ένας άλλος.
  1. Από το 1965 έως και το 2023 ένα σύνθημα μας ενώνει: ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΘΑΡΜΑ!
  2. Πορεία Εναντίον του ΠΟΛΕΜΟΥ και του ΝΑΤΟ στην Ουκρανία | March Against the WAR and NATO in Ukraine
  3. 2012 στους δρόμους της Αθήνας και του Ηρακλείου
  4. 15-6-2011 Σύνταγμα
  5. Θα γίνει του Συντάγματος... 5-6-2011
  6. 2011 στους δρόμους της Αθήνας
  7. 2009-2010 στους δρόμους της Αθήνας

...και ένα αδέσποτο:
YOUTUBEupdate


Δεν υπάρχουν σχόλια: