Βίντεο με "σκέψεις στο στίχο"

Η συγκεκριμένη ανάρτηση δεν ανανεώνεται πλέον.
Για την αντίστοιχη ενημερωμένη συλλογή πηγαίνετε στην αρχική σελίδα του ιστολογίου:
seizeTHEsky.blogspot.com





Δικά μου βίντεο με "σκέψεις στο στίχο" με τραγούδια του Χάρη και Πάνου Κατσιμίχα.
[Η ημερομηνία που δημιουργήθηκαν τα βίντεο είναι το έτος 2008.]

15- Κανένας δε το 'μαθε...
Μια Τέτοια Νύχτα Πριν Από Χρόνια - Ο Μπερμπίλης
14- Παλεύει το ποτάμι στη θάλασσα να βγει...
Ρίτα Ριτάκι [live]
13- Στα στήθια της να μπαίνω και κείνη ας μη με θέλει...
Μια Βραδιά Στο Λούκι [live]
12- Υπάρχουν και χειρότερα μα θα στα πω αργότερα...
Don't Worry, Be Happy [live]
11- Τρελαίνουνε τα όνειρα των εραστών...
Στους Ελαιώνες Της Αγάπης
10- Μαργαριταρένια μου, φεγγαρολουσμένη...
Νύχτωσε, Νύχτα
9- Που ήρθες και μου θύμισες πως να γελάω ξανά...
Μαριάννα
8- Τη στύβουμε και κάνουμε μαντζούνα...
Η Αγέλαστη Πολιτεία Και Οι Καλικάντζαροι
7- Να στέκουν στη σκιά μου τα πουλιά...
Εγώ Ήθελα Να Γίνω Δέντρο
6- Λεπίδι της σιωπής μου, χίμαιρα...
Γυναίκα Της Ψυχής Μου
5- Tο μόνο που θυμάμαι πια, είναι τα μακριά σου δάχτυλα...
Γυμνή Σκιά
4- Ψυχής σκίτσο
Προσωπικές Οπτασίες
3- Ανόητη καρδιά
Να Αντέχουμε Μόνο Μας Μένει
2- Άλμπουμ ακριβό
Κάπου Σε Ξέρω
1- Όνειρο απατηλό
Γέλα Πουλί Μου

Από το φθινόπωρο του 2008 έως και σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: