Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Τελευταία Ενημέρωση Μπλογκ ~ Blog's Last Update

σήμερα 1 Νοεμβρίου 2017 γ ι ο ρ τ ά ζ ο υ μ ε  τα  10  χρόνια παρουσίας μας στην  blog όσφαιρα! διαβάστε το παρακάτω ...

Τα Ιστολόγια Μου ~ My Blogs

Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2008

Ανόητη καρδιά


"Η ανόητη φταίει καρδιά μου, που ποτέ δε θα μεγαλώσει..."

Απόψε θα πω για σένα
για σένα θα τραγουδήσω
λευκό τριαντάφυλλό μου
για σένανε θα μιλήσω

Ν' αντέχουμε μόνο μας μένει
η ζωή ότι κι αν φέρει
τη μια του χειμώνα τη νύχτα
την άλλη γλυκό καλοκαίρι

Η ανόητη φταίει καρδιά μου
που ποτέ δε θα μεγαλώσει
η νοσταλγία μου φταίει
που θέλει μέσα της να σε σώσει

Ν' αντέχουμε μόνο μας μένει
η ζωή ότι κι αν φέρει
τη μια του χειμώνα τη νύχτα
την άλλη γλυκό καλοκαίρι

Ν' αντέχουμε μόνο μας μένει
η ζωή ότι κι αν φέρει
τη μια του χειμώνα τη νύχτα
την άλλη γλυκό καλοκαίρι…

ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ - "ν' αντέχουμε μόνο μας μένει"

16-11-2008
Δημοσίευση σχολίου